all i want for Christmas...

Kaip atšventėte Kalėdas? Tikiu kad smagiai, su mylima šeima, vėliau draugais... liksmybės, dovanos... šurmulys ir laimingi veidai.
apie dovanas... negaliu nepasidžiaugti visam pasauliui.. ne visomis, bet labiausiai netikėtomis ir kurios padarė mane tikrai laimingesniu žmogum su prasme, kad visgi Kalėdos yra stebuklų metas :)

Dovana sau, kuomet darbe bendradarbiavom su šiuo knygos autorium, gerbiau šį žmogų ir kritikų ir pavienų kritikuotojų nuomonė man buvo visai nesvarbi. Norėjau tos knygos ir tiek. Toli man kaip iki mėnulio su tokiais pasiekimais kaip jo. Pačia mažiausia turbūt proceso įgyvendinimo dalele esu prisidėjus prie kelių kolekcijų, ir jau tai man neretai būdavo didelis džiaugsmas kad gali prisiliesti prie to ką Jis kuria o mes padedam įgyvendinti.
oj, aš visai nukrypau nuo pagrindinės temos.
Tagi knyga - J.S. Grožio kirtis.
kai perskaitysiu visą, o ji tikrai nėra legvas skaitalas ir norisi atidžiai padarysi, pasidalinsiu mintimis :)




Rudis Rudis Rudis, taip, taip tas pats meškinas, kuris galima sakyti mane "ištraukė" iš mano motinystės užtemimo. Visus šiuos nelengvus kelis metus (nėštumas ir mažylio auginimas ne iš legvųjų) vis klausiau savęs, kada aš atsisėsiu prie siuvamosios... kada... ką reikia pasiimti į rankas, kad pamiršusi tai ką bruko akademija, pamiršusi stresus darbe, atsisėčiau ir sukurčiau kažką su malonumu, su savo nuotaika, be jokio varžymosi, ir kad tai man keltų pasitenkinimą.
Atsisėdau... nepabėgsi toli, kai aplink vis zuja mažasis namų darkytojas, ir nutariau kad darysiu jam.. mažą mešiuką, siūtą mamos, kurį jis myluos ir glostys, užklos net tada kai nė vienam iš jų nebus šalta :)
taigi... jetau, aš vėl į lankas...
tai, ką aš sukūrusi, laimėjau poros žmonių simpatijas ir buvau apdovanota už pradžią, už kurybą, už darbą.. už Rudį.
puikios, nuotaikingos, skaniai atrodančios riešės - "žemuogių pievelė"




ir pudros "virėjo kepurė" ir a'la marškinių rankoves, beveik tokias pat per tapybos paskaitas dėvėdavom akademijoje, kad neišsiteptum gražaus megstuko :) ir aišku sagė. Ačiū pudrai labai!





dar viena netikėta dovana - sagė. Vintage sagė atkeliavusi iš už jūrų marių, devynių miškų ir aštuonių kalnų, perėjusi devynias pievas...atkeliavo pas mane. Gražuolė tikra ir labai mylima :)


Komentarai