Gimtadienis

Sveiki,
ir vėl kovo 8-oji. Šįmet jau brandesnė. Jau metai ir pora savaičių esu MAMA.
Labai tikėjausi, kad sūnus išmoks sakyti ..."myliu mama" bet... yra dar kur tobulėti. Esu labai laiminga vien apie tai pagalvojusi, kad JAM dar viskas prieš akis, o man - 26-eri šiandien.
Asiliuko šį kartą nebus (o gal?) bet balionų JAU yra.
Mano gimtadienio dovana Jums - maža mano dalis...




Mano Mamytės jaunystės segė. Mielesnio ir taikesnio voriuko man neteko dar matyti.
Vaikystėje dažnai prašydavau mamos, kad įsegtų nors po namus panešioti. Labai šiltas prisiminimas.







80-ieji. Palanga. Molis.






1982.

Mano vyro tėčio dovana jo mamai. Prieš metus Ji padovanojo šią rankinę man. Atrodo lyg tik ką iš parduotuvės lentynos. Natūrali oda. Absoliučiai unikali etiketė. O tas mažytis "dėkliukas" greičiausiai autobuso bilietams... bet dar abejoju.





1959.
Pirkom visiškai kaip naują, supakuotą Rietave. Kištukas patobulintas kad įsitikinti ar veikia. Veikia!

Komentarai

  1. Su gimtadieniu!!! Tiek tašiukas tiek voriukas tokie mieli!!!o dar kai yra emociškai vertingi, tai dar brangesni pasidaro:) norėčiau ir aš turėt kažką tokio, kas būtų atėje iš močiučių, prosenelių ar dar seniau..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nors ir pavėluotai, bet su gimtadieniu!!! :) Mieli daikteliai, o tašiukas tai tiesiog fantastiškas! Mano močiutės namuose irgi gyveno panašus voriukas, su kuriuo vaikystėje man kartais leisdavo pažaisti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškaskovo 16, 2009

    nesuprantu, kam apskritai atidarineti bloga, jeigu paskui jo nepildyti...

    AtsakytiPanaikinti
  4. nesuprantu, kam komentuoti aplamai?
    mano gyvenimas, mano blogas... nepagalvojote? gal man koki anelaimė atsitiko?
    aišku kad nepagalvojote...
    labai džiaugiuosi kad esu "stebima" ir kažkam įdomu mano rašliavos.
    nesiekiu kažkokių reitingų, tiesiog ką jaučiu ir matau noriu pasidalinti.
    nieko neįžeisdama, nieko nemenkindama, nieko nekopijuodama, - tiediog būdama savimi...
    kada noriu - tada rašau. Juk blog'as mano ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai atsiprašau už klaidas. Tiesiog per nesusiturėjimą paskubėjau. Daugiau tokių klaidų stengsiuosi nedaryti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labas! pamačiau šitą Okatavą (mikrofoną), tokį mano vienas draugas turi. raudonai nudažė ir studijoj pasidėjęs laiko. Per jį garsas kaip per senovinį garsiakalbi ar telefona sena. žavus daiktas!

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą